Ősi Anyai Ösztönök

Bízz Önmagadban és Gyermekedben!

Azon gondolkodom, hogy milyen címet adjak ennek a bejegyzésnek, mert semmi jó nem jut az eszembe....

Az elmúlt hét csütörtökén tanfolyamvezető lettem. Mikor a papírt megkaptam, Ági gratulált és átölelt, rengeteg érzés kavargott bennem: boldogság, öröm, büszkeség, de ugyanakkor aggodalom és félelem.
Mi lesz velem??? Éreztem a felelősség súlyát, talán ez volt ami megrémített, de ugyanakkor boldoggá is tett. Aggódtam, hogy vége van ennek a korszaknak, aztán rájöttem, hogy nincs vége semminek sem...hiszen reményeim szerint folyamatos képzésben lesz részem Ágiék jóvoltából, szóval itt még nincs vége...és még ezt csinálom, soha, de soha nem lesz vége!!!!!!!!!!!!! Kívánom így legyen....szeretném ezt csinálni amíg csak lehet!!!!!

Köszönöm szépen mindenkinek aki ezen az úton kísért, mellettem volt és lesz még a jövőben is!
KÖSZÖNÖM!!!!

About this blog

Itt megtalálsz:

lelekovo kukac gmail.com

Ősi Anyai Ösztönök

Ősi Anyai Ösztönök
logo

Magamról

Egy csodálatos férfi felesége és három leánygyermek anyukája vagyok. Szeretném megosztani veletek lelki utamat, gondolataimat, érzéseimet és mindent ami belülről jön, hogy Ti is láthassátok és véleményezhessétek!

Rendszeres olvasók